2011. szeptember 11., vasárnap

ZENTA

Hát.....mit is irhatnék?!Egész héten készültem a zentai napokra,majd az utolsó pillanatokban kiderült,hogy nem pakolhatom ki portékámat.Nagyon nehéz a kezdet,de nem gondoltam,hogz ennyi herce-hurcával jár.Azt hittem elég csak alkotni és alkalma nyillik az embernek megmutatni alkotását a nagyérdemünek,aki majd eldönti tetszik neki vagy sem.De ez nem igy müködik.Sasolni kell a rendezvényeket,hónapokkal előtte bejelentkezni vagy netalán kifizetni a horibilis összeget a helyért.Kicsit csalódott vagyok,de túl leszek ezen is.








Mindenesetre megmutatom miket alkottam:

4 megjegyzés:

  1. Nagyon szép munkák,kár hogy nem tudtál kipakolni,de ezekre a vásárokra régen is csak jelentkezés útján ment a részvétel legalábbis itt Budapesten./és nem kevés pénzt kellett fizetni ami nem is biztos hogy megtérül nálam ez volt a tapasztalat/

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szépek a munkáid, nehogy elveszítsd a kedved!

    VálaszTörlés
  3. Ne ám!!! Majd segítek, amiben tudok!

    VálaszTörlés